Presentació
dijous, 26 de febrer del 2009
hola!! soc la marta, i aquesta foto es de festa major del meu poble, campdevànol.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada