divendres, 14 d’agost del 2009

Gravem un vídeo

Una altra activitat que vam realitzar a l'asssignatura va ser gravar un vídeo en grup.
Aquest vídeo havia de ser educatiu, per tant nosaltres vam triar el tema de la higiene dental i li vam posar de títol Com ens hem de rentar les dents?
Primer vam realitzar el guió del vídeo: les parts que tenia, qui gravava, l'escenari, la veu i la música...
Un cop el guió va estar elaborat vam procedir a gravar el vídeo.
Per editarlo vam utilitzar el Windows Movie Maker, vam enganxar els diversos fragments, vam retallar les parts que sobraven i vam posar la veu i els efectes corresponents. Finalment vam afegir-hi els nsotres noms en una diapositiva final.

El vídeo no es pot visualitzar perquè no vam poder canviar el format de cap manera. Per tant, no el vam poder penjar al bloc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada